OK

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie. Více informací

2. Subregionální závod 2019

2. Subregionální závod neměl dobrou prognozu v předpovědi počasí, kdy rosničky předpovídaly i možnost sněžení, což v soutěžní nadmořské výšce už bylo na zamyšlenou. Přípravy, mimo techniku, zahrnuly i přibalení náhradního oblečení. Meteoradar v den závodu na odpolední čas ukazoval příchod fronty ještě před začátkem závodu. Cestou na soutěžní kótu už docelo vydatně pršelo. Takže přípravy v dešti. Omezil jsem stavbu na jednu anténu, dvojče přeci jen zabere víc času na instalaci a to počasí opravdu nepřálo. Vše hotovo před začátkem závodu, zbyl i čas na převlečení do suchého. Ještě teplo pod nohy a mohlo se začít. Rozjezd byl vláčný a v očekávání podmínek šíření. Ale spojení přibývala. Podle statistické křivky se bodová úroveň držela v minulých letech. Vzdálenosti nebyly nijak výrazné, o to víc překvapilo ODX spojení po šesté večerní LOC času s YT1R a QRB 835 km, které nepřekonaly ani běžné italské stanice. Počasí venku ukazovalo svou sílu a došlo i na avizované sněhové vločky. Ale v autě bylo příjemně. S nastupující tmou si držel ve spojeních výživnost jihovýchodní směr. Před půlnocí se naopak otevřel směr DL a vydržel do klasického propadu okolo druhé ranní. Ještě že byl k dispozici hlasový dávač a člověk netýral hlasivky. Teprve ráno se opět zaplnilo pásmo a prim držely opět DL a I stanice. Jihovýchodní směr svou sílu nezopakoval a čas od oběda byl ve znamení celkového propadu na pásmu. Prolaďování a nekonečné výzvy s pomocí dávače provázely poslední 4 hodiny závodu. Alespoň že se zklidnilo počasí a teplota v autě vystoupala až na úroveň nutnosti větrání. Jediným problémem celého závodu byly velké a časté úniky, díky kterým jsem přišel o cca 15 QSO docela zajímavých dálek. Bodový zisk v konečné fázi zůstal ve ztrátě cca 15000 bodů oproti loňsku, ale zase překonal všechny předchozí 2. Subregionály. V závodě se osvědčil hlasový dávač, s kterým v 1. Subregionu byly problémy s pronikáním vf složky. A naopak problémem bylo dvojí selhání centrály, tak je co k řešení. A jak to vše dopadlo?

Značka  : OK1NPF
Contest  : 2.Subregionální závod 2019
Datum  : 4.5.2019
QTH  : Kobyla
WW Lokátor : JO70SQ
Pásmo  : 144 MHz
Kategorie : single
Log  : KJTlog VHF-SHF Contest LOG ver.3.0.1.361

Počet QSO       : 282
Počet bodu      : 80346

--------------
TOP 10:

1. YT1R JN93UR 835 km
2. IQ8BI JN63NJ 832 km
3. IQ5NN JN63GN 824 km
4. IK5AMB JN54FF 814 km
5. I2XAV JN44MU 810 km
6. IQ4FD JN53XW 798 km
7. YT3N KN04LP 785 km
8. I4CIV JN63FX 782 km
9. IO2V JN54WE 774 km
10. YU1EM KN04FP 766 km


DXCC: 13

 130xCzech Rep. (16384)
 72xFed. Rep. of Germany (26497)
 16xSlovak Rep. (4799)
 11xCroatia (6555)
 10xAustria (3059)
 10xHungary (4590)
 8xItaly (6247)
 7xPoland (991)
 7xSlovenia (3470)
 5xSerbia (3736)
 3xSwitzerland (1905)
 2xRomania (1399)
 1xFrance (714)

Přidat komentář

Zvýrazněné položky jsou povinné.


TOPlist

TOP produkty

(3) SIRIO TURBO 1000 S Blue Line

(3) SIRIO TURBO 1000 S Blue Line 5%
1 074 Kč s DPH 1 130 Kč

(1) CB vysílačka Allamat 298

(1) CB vysílačka Allamat 298 5%
3 031 Kč s DPH 3 190 Kč

Kontakt

Roman Pokorný
Plk.Vrány 133
509 01 Nová Paka-Štikov

PROVOZOVNA
FOTO-VYSÍLAČKY
Mikulášská 324
509 01 Nová Paka
https://mapy.cz/s/pizP

Po-Pá 8.30-12 / 13-17
So-Ne dohodnuté montáže
603 824 360 v provozní době
Mimo provozní dobu nebo při nepřijetí hovoru pište SMS s požadavkem
42919771
DIČ CZ7007203181 plátce DPH